Sabtu, 3 Mac 2012

Anak demam lagi

Ari ni dah masuk hari 4 dan minggu ke-2 anak aku demam, batuk n selesama... Ya Allah sampai bilalah agaknya anak aku kena lalu semua ini... anak aku ni boleh dikatakan tiap-tiap bulan dia akan alami semua ni... kadang-kadang aku pon dah macam kecewa jugak bila semua ini berlaku, mulalah terpikir anak yang menyusu badan ni kuat antibody berbanding minum FM... tp anak ku tak pon mcm tu... mmg tak menyalahkan Qadar dan qadar Allah swt... tp tulah sebagai manusia mmg lumpah kita kadang-kadang akn kuat dan kadang-kadang tidak....

ari ni bawak lagi anak aku ni g klinik... doc check mmg banyak kahak dalam badan dia n ade jangkitan virus sikit... ari ni 2 kali jugaklah kena ambik nab n kena ambik darah sekali..... Alhamdulillah nasib takde pe masalah lain.

Buat anak mama...semoga anak mama cepat sembuh n kuat untuk melawan penyakit yang datang.
InsyaAllah.. amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan