Khamis, 20 Disember 2012

Minggu Yang Stress

Assalamualaikum..

Minggu ni agak sibuk dengan urusan persekolah anak-anak, Isnin lepas dapat call dari Pejabat Pelajaran Putrajaya yang mengatakan anak saya Muhammad Aiman Aqil akan ditukarkan ke sekolah lain... Ahhh berita yang amat mengejutkan selain menambahkan masalah untuk memikirkannya... Agak strees bila last minit dapat call macam tu... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Penempatan awal dapat kat SKP P18(1) dan kemudian pihak Pejabat Pelajaran buat penyelarasan untuk pembukaan sekolah baru di presint 5 dan anak saya antaranya yang ditukarkan ke SKP P5(1). Kelam kabut ok bila cikgu maklumkan yang tak dibenarkan buat rayuan... aaaaaaaaaaaaaa tidakkkkkkkkk.

Time dapat call tu mmg blerrr kejap... diam tanpa kata apa2.... 1 jam kemudian sy call balik Pejabat Pelajaran tersebut untuk membuat rayuan jugak.... maklumbalas yang diterima katanya nnt akan dirujuk pada pegawai atasan.. so puan kena tunggu dulu... stress tahap gaban masa ni... 2 malam tak dapat tidor lena pikir pasal sekolah anak ni... Hari selasanya saya call lagi Pejabat Pelajaran untuk rayuan sampai menangis bagai....kemudian emailkan juga surat rayuan kat pegawai dia orang... maklumbalas yang sama juga diterima... ahhhhh stress lagi......adoiiiiiii....dahlah semua urusan persekolahan anak semua dah dibuat... tup2 lain lak jadinya.... 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan